lite nyheter =)

Nu har snart hela 2 veckor av min praktik gått.
och allt känns jättebra,
fick lite panik igår, då det blev lite för mycket för mig.

Men så fort jag hade klarat upp det
frågar min handledare om
jag vill testa på att ta hand om 2 patienter.

Å vad svarar man då..

SJÄLVKLART!!! =)


Så idag har jag testat på det,
men det känns som att jag missar mycket..

men min handledare säger att
rutin inte kommer så fort
Jag är väl otålig!!

Lite nytt om c-uppsatsen

Jag har nu varit i kontakt med min examinator direkt.
Har därmed gått förbi min handledare

Fick ett mail inatt från Ingela(examinatorn)
som skriver att det endast är småjusteringar kvar.
och hon menade verkligen småjusteringar..

Det var något stavfel och något jag
behöver omformulera
men annars är jag...

GODKÄND

GODKÄND

GODKÄND

Resultatdiskussionen är GODKÄND, inte ett enda påpekande!
Där du LENA!!!!


Alla problem har löst sig.
Nu är det bara praktiken kvar
å nu ska jag fixa det!!!!


Kommentarer
Postat av: Freddelishious

Ge den *** vad hon tål! :D Lycka till <3

2010-03-24 @ 18:31:33
Postat av: Helene

Grattis!!! Bra att du inte gav dig utan kämpade o hittade lösningen.

2010-03-24 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0