Min c-uppsats!

IGÅR VA JAG NÄRA ATT "STRYPA" MIN HANDLEDARE...
Martin har aldrig sett mig så förbannad..
Inte Mamma & Pappa heller för den delen


FICK ETT MAIL FRÅN HENNE MED FÖLJANDE TEXT.

Hej Victoria

Nu har jag granskat större delen av uppsatsen. Jag har dock inte detaljstuderat resultatdiskussionen, eftersom du inte följt Ingelas anvisningar där och jag behöver en förklaring varför. Ändrade Ingela på sina synpunkter under seminariet? Annars gäller hennes kommentarer I resultatdiskussionen handlade det om att förtydliga de olika delarna i ditt syfte. Istället har du än en gång utgått från Swansons teori och de fem begreppen.

Jag hittar också bara en tillagd studie (Wing& Hill) i bakgrunden, där kommentaren var att det saknades vetenskapliga artiklar. En mer fullödig bakgrund skulle följas upp i resultatdiskussionen för att få en röd tråd.

Se för övrigt kommentarer i bilagd uppsats.
Hälsningar!
Lena

DET SOM ÄR DET VÄRSTA ATT DEN HÄR JÄVLA MÄNNISKAN
 SATT MED VID MITT RESPONDENTSKAP OCH SA INTE ETT KNYST!
TYDLIGEN HAR INTE HELLER LYSSNAT!

DÅ HADE HON HÖRT ATT INGELA (EXAMINATORN) ÄNDRADE PÅ SINA ANVISNINGAR!

SÅ FORT JAG ÄR GODKÄND SKA JAG STÄLLA
TILL MED ETT HELVETE, DEN SAKEN ÄR ÄR KLAR. 
EN HELT VÄRDELÖS HANDLEDARE BÖR VETA OM DET!!


Och resten av skolan också för den delen!
Om man skriver själv vill man ju gärna ha lite hjälp och stöd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0