ny vecka

Linda Sundblad & Körslaget is the shit...

Fungerar på exakt samma sätt som IDOL.

Först är det precasting som innebär att man ska
sjunga inför en annan jury än den riktiga.
Därefter eventuellt så får man träffa LINDA

Linda kunde då säga JA, KANSKE eller NEJ

Vid JA så hade man fått vara kvar tills alla hade sjungt
likaså vid kanske..
Och vid nej så fick man åka hem med en gång. 

ORKA VA KVAR TILL MITT I NATTEN




Denna veckan är något hektisk!
Måndag: Skolan
Tisdag: Skolan + gymmet
Onsdag: Skolan
Torsdag: LEDIG(tentaplugg)
Fredag: TENTA
Lördag: simning
Söndag: Gymmet

Utöver detta så börjar min praktik på måndag och
jag är jätteorolig att det ska bli som på min förra långa placering..
Jag trivdes inte alls med min handledare (det blev bättre med tiden)
men allt det gjorde att jag var sjuk väldigt mycket och det har jag inte tid med nu..


Men resan till arbetsplatsen blir mycket kortare nu... endast 2 mil istället för 6 =)

Ser framemot det.

Å klarar jag praktiken och de tentorna som är kvar så är jag sjuksköterska

Och jag har ju ett jobb som står och väntar på mej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0